2015. október 4., vasárnap

1.rész

Roxana Styles szemszöge:

Az ébresztőm csörgésére keltem ma reggel is.Felülök az ágyamban és körülnézek a szobámban.Sötétkék falak, nagy kupi.Lassan rendet kéne raknom.Leszállok az ágyról és belelépek a mamuszomba.Bemegyek a fürdőszobába s megmosom hideg vízzel az arcom és belenézek a tükörbe.
Egy beesett arcú, karikás szemű kócos hajú lány néz vissza rám.Felsóhajtok és elkezdem kifésülni a hajam.
-Szia hugi!-hallom meg drága bátyám hangját s felsikoltok ijedtemben.
-Neked is szia-morgok rá. 
-Hogy aludtál?-kérdezi óvatosan. 
-Ugyanolyan szarul mint mindennap, de azt hiszem történni fog valami jó is-mondom s rápillantok Harryre.
-Az jó.Csináltam palacsintát, kérsz?-kérdezi mosolyogva.
-Palacsinta?Ki nem hagynám!-mosolygok rá halványan.
-Akkor öltözz fel, lent várlak-mondja majd kimegy az ajtón.Visszamegyek a szobámba és egyenesen a szekrényemhez sétálok.Kiveszek egy fekete csíkos felsőt és egy  kék farmert.Gyorsan átöltözöm majd elindulok lefele a lépcsőn.

Harry Styles szemszöge:

Miután kimentem Roxana szobájából megcsörrent a telefonom.
Harry:Csá haver,miért hívtál? 
Zayn:Szia Harry,kérhetek egy szívességet? 
Harry:Persze,baj van?
Zayn:Most jöttem vissza Londonba és nincs hol laknom.
Harry:Visszajöttél?Hogy-hogy?
Zayn:Elintéztem a dolgom,lakhatok nálatok?
Harry:Hát előbb megkérdezem Rox-t.
Zayn:A csajod? 
Harry:Nem a csajom, hanem a hugom.
Zayn:Bocs elfelejtettem.Hagyd majd elmondod neki ha megjöttem.Harry:De..
Zayn:Nincs de! Este ott leszek, csá!
Harry:Szevasz.
S kinyomta.Rox tuti ki fog borulni, de semmiképpen sem barátkozhat vele, bár amilyen makacs.Nem tudom hogy Zayn leszokott e a drogról, de ha nem akkor nem akarom hogy a közelében legyen.Bemegyek a konyhába s kirakok 2 tányért az asztalra.A lépcső felől hangokat hallok,s a hugom bejön a konyhába.

Roxana Styles szemszöge:

Bemegyek a konyhába és leülök az asztalhoz.Harry leül elém de látom rajta hogy feszült. 
-Miért vagy ilyen feszült?-kérdezek rá. 
-Nincs semmi bajom.-válaszolja érzelem mentes arccal.
-Nem hiszek neked, de akkor hagyjuk-sóhajtok fel.
Mivel nagyon éhes voltam, ezért megettem 6 palacsintát.Harry nagyon szótlan volt.Elmosogattam a tányérokat s felmentem a szobámba.Kerestem egy lapot és ceruzákat,s ráfeküdtem hassal az ágyra.Bedugtam a fülembe a fülesem s kikerestem James Arthur-tól az Impossible-t s elkezdtem rajzolni.

                             -----

Nem tudom hogy hány óra de arra lettem figyelmes hogy valaki figyel.Felnézek és meglátok egy srácot.Fekete dzseki van rajta, a haja fel van zselézve s sok tetkó van a kezén. Csokoládébarna szemeivel kíváncsian néz rám. 
-Gyönyörűen rajzolsz!-mondja mosolyogva.
-Ki vagy te?-kérdezem idegesen, de attól a barna szempártól nem tudok elszakadni akárhogy is próbálkozom.
-Zayn Malik, Harry egyik legjobb barátja-vigyorog rám.
 -Harry! Gyere már ide egy kicsit!-kiabálok.Pár másodperc múlva itt is van.
-Mi történt?-kérdezi értetlenül. 
-Ez meg ki a franc?-mutatok Zaynre.
-Hát..ő Zayn és itt fog lakni egy ideig-mondja zavartan.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.Roxana nyugodj meg!
De jó már magammal beszélgetek.
-Engem nem tudtál volna megkérdezni?
-Én akartalak csak Zayn..-félbehagyta a mondtatot s lehajtotta a fejét.Unottan ránézek Zaynre aki csak vigyorog.
-Nem is tudtam hogy a hugod ilyen szépen rajzol-mondja mosolyogva.Úgy letörölném azt a vigyort a képéről.
-Látta mit rajzolsz?-kérdi Harry.
-Nem tehetek róla, azt se vettem észre hogy bejött. 
-Miért baj hogy megláttam egy rajzod?-kérdezi felvont szemöldökkel.
-Harry még egyik rajzomat se látta, nem szeretem ha mások is látják mit rajzolok-mondom feszülten.
-Pedig nagyon szép lett-erősödik. -Na ide figyelj! Amíg itt laksz nem jössz be a szobámba és nem szólsz hozzám, ha megszeged ezt a 2 szabályt akkor kiheréllek!Értetted?-bólint s kimegy a szobából.
-Ezt jól megmondtad neki,ha már Zayn látta azt a rajzot én is megnézhetem?-kérdezi boci szemekkel.
-Igen,most már mindegy-sóhajtok egyet majd odaadom neki a rajzot.Kikerekedett szemmel néz rám majd a rajzra.
-Istenem..ez gyönyörű! Először azt hittem egy kép, nagyon élethű-mondja még mindig ledöbbenve. Megrántom a vállam majd elrakom a rajzom a titkos ládámba.
-Bocsi hogy nem mondtam el reggel hogy jönni fog,csak Zayn azt mondta hagyjam és majd elmondom este-nem tudok rá haragudni..
-Nem haragszom csak ne csinálj többet ilyet!-mondom halkan.-Rendben.-óvatosan megölel és mikor viszonzom ölelését szorosabban ölel magához.
Elenged majd hátra lép egyet.
-Megyek lefekszem, próbálj meg aludni,jó?
-Megpróbálok, jó éjt Harry!-mikor kimegy, bemegyek a fürdőbe s gyorsan lezuhanyozok.Felveszek egy meleg felsőt ami történetesen Harryé és egy meleg nadrágot.Kiveszem a cigit és a gyújtót a titkos dobozomból és kimászok az ablakon, onnan tovább mászok a tetőre majd leülök. Meggyújtom a cigit s a számhoz emelem és egy nagyot szívok belőle. Kifújom a füstöt és nézem ahogy eltűnik előlem.
-Harry tud róla hogy cigizel?-hallok meg egy hangot mellőlem.Ránézek Zaynre s megforgatom a szemem.
-Nem kell mindenről tudnia-válaszolom.
-Miért gyűlölsz?-kérdezi egy perccel később.
-Nem gyűlöllek csak idegesítesz.
-Kezdjük elölről! Zayn Malik vagyok!-nyújtsa a kezét vigyorogva.
-Csak ne vigyorogj ennyit, kérlek! Roxana Styles!-belerakom a kezemet a kezébe s megrázza.
-Miért ne vigyorogjak?-kérdezi vigyorogva.Komolyan mindjárt lelököm a tetőről.
-Nem szeretem a boldog embereket körülöttem-mondom halkan s elnyomom a cigit.
-Miért?Te miért nem vagy boldog?-kérdezi érdeklődve.
-Nem hiszem hogy rád tartozna.-elkezd vigyorogni.
-Hagyd már abba!Lelöklek ha még egyszer vigyorogsz!-de ő csak vigyorog.
-Addig nem amíg nem fogsz nevetni.
-Na arra várhatsz!-mondom s vissza mászok a szobába és bezárom az ablakot.Visszarakom a titkos dobozba a gyújtót s befekszem az ágyba. Egy kő repül át az ablakon egyenesen az ágyamra.Egy papír volt rárakva.   Jó éjszakát Roxy! 
Z.
Ez hülye! Hát nagyon jó éjszakám lesz az biztos.Ennek elment a józan esze!
Betakaróztam és elaludtam.

Következő rész tartalmából:
A hóban fekszem, fázom és éhes vagyok.Az anyukám lerakott ide és elment.Senki se vett észre,egy kisfiú és az anyukája elment  mellettem de a kisfiú visszafordult.

ShattaredAngel

2 megjegyzés: